Za naše izdelke iz rezanega cvetja v spletni trgovini ni v navadi, da bi vračali denar za naročeno storitev. Vendar smo pripravljeni vsako reklamacijo obravnavati individualno in jo rešiti v interesu tako kupca kot prodajalca. V primeru dogovora je možna ponovna dostava izbranega ali podobnega izdelka. Za reklamacije se lahko obrnete na nas preko kontaktnega obrazca ali telefona.
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov in fotografij izdelkov, objavljenih na spletni strani. Fotografije je treba jemati kot simbolične in ne zagotavljajo lastnosti Izdelka. Dejanski Izdelek se predvsem zaradi sezonske različnosti in dostopnosti posameznih vrst in barv cvetja v času nakupa lahko razlikuje od fotografije na spletni strani. Ponudnik ne zagotavlja polne identičnosti izdelka s fotografijo, se pa zavezuje da se bo pri izvedbi nakupa čim bolj približal želenemu izdelku iz ponudbe, ter da bo izbrano cvetje oziroma barve cvetja primerno dogodku in namenu nakupa.
Informacija o morebitni garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, Izdelek ali del izdelka zaradi svoje specifike nima garancije, ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru se lahko uporabnik pri ponudniku pozanima za konkretno informacijo.
Ponudnik se bo po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožbe in reklamacije lahko Uporabniki pošljejo po elektronski pošti, klasični pošti ali faksu. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka ter si prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.