Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletnega mesta Cvetličarna ikebana so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ( ZVPot- UPB2) na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Prodajni pogoji določajo pravice in obveznosti kupcev pri naročanju izdelkov, ki so na voljo na spletni strani ikebana.si, ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Celotna vsebina spletne strani, ne glede na obliko (besedila, slike, filmi, zvoki itd) je zaščitena z avtorskimi pravicami. Vsebina spletne strani se ne sme uporabljati za drug namen kot za uporabnikovo osebno gledanje, razen če ponudnik predhodno pisno in izrecno dovoli drugače. V primeru zlorabe uporabnik kazensko in materialno odgovarja.
Z uporabno spletne strani ikebana.si uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami splošnih pogojev. V primeru, da se s temi splošnimi pogoji ne strinjate, vas pozivamo, da nemudoma prenehate z dostopanjem do spletne strani.
Preberite si splošne pogoje in našo politiko zasebnosti, katera se nanaša na vašo zasebnost in osebne podatke.
Pravica intelektualne lastnine
Ponudnik ima vse potrebne pravice za znamke in druge izdelke, ki se nahajajo na spletni strani. Znamke, ki se nahajajo na spletni strani, so zaščitene v skladu z nacionalno in mednarodno zakonodajo. Z objavo znamk in omogočanjem uporabe spletne strani se ponudnik ne odpoveduje pravicam, ki izhajajo iz znamk. V primeru zlorabe znamk, uporabnik kazensko in materialno odgovarja.
Celotna vsebina spletne strani, ne glede na obliko, je z zapisom zaščitena z avtorskimi pravicami. Nosilec vseh avtorskih pravic je ponudnik spletne trgovine.
Spletna trgovina
Uporabnik lahko nakupuje preko spletne strani, ki je dostopna preko povezave: www.ikebana.si
Zapisani splošni pogoji, so sestavni del pogodbenega razmerja med ponudnikom in kupcem - kupoprodajna pogodba.
Z registracijo na spletni strani ali z naročilom preko spletne trgovine, uporabnik potrjuje, da razume in sprejema splošne pogoje.
Za nakup v spletni trgovini se uporabniku ni potrebno registrirati.
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti točne informacije, ki jih najdete v spletni trgovini (opis izdelkov, fotografije…).
Ponudbe na strani so količinsko in časovno omejene. Količine objavljenih zalog na spletni strani so informativne in se lahko spremenijo brez obvestila.
Cene in davki
Vse cene so izražene v EUR. Cene vključujejo davek (9,5% DDV razen nepokvarljivo 22% DDV), ker smo davčni zavezanec. Cene artiklov ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.
Kupcu trgovina omogoča naslednje načine plačila :
- z gotovino ob prevzemu ali z nakazilom na račun podjetja: Florist d.o.o.
- kreditna kartica.
Plačevanje preko našega plačilnega sistema je varno, saj z SSL certifikatom ustreza varnostnim standardom.
Vsi izdelki so originalni.
Akcijske ponudbe veljajo do razprodaje zalog.
Prodajalec bo v primeru sprememb cen ali opisov izdelkov obvestil morebitne kupce, ki so v postopku naročila.
Preklic naročila
Ko uporabnik odda naročilo, prejme elektronsko pošto o potrditvi prejema naročila. Uporabnik ima pravico naročilo preklicati, preden prejme elektronsko obvestilo ponudnika, da je bila pošiljka oddana na pošto ali naročena k dobavitelju blagovne znamke.
Pogodba oziroma naročilo je poslano kupcu na elektronski poštni naslov, ki ga je vpisal pri oddaji naročila. Hranimo ga v elektronski obliki na sedežu podjetja. Kupec lahko zahteva kopijo (račun) preko našega kontaktnega naslova: info@ikebana.si
V spletni trgovini so omogočena tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila, in sicer stran opozori kupca, če ni izpolnil vseh zahtevanih polj. Pred zaključkom naročila je na voljo povzetek, v katerem lahko kupec preveri in uredi svoje vpisane podatke. V primeru napačnega vnosa lahko kupec v košarici popravi napake.
Za preklic naročila stranka pošlje sporočilo na spletni strani preko »konatknega obrazca« kjer potrdimo preklic. Zahteva za preklic mora vsebovati ime in priimek uporabnika, naslov, številko naročila in datum naročila.
Odstop od pogodbe in vračilo izdelkov
Šesti odstavek 43. d člena ZVPot določa, da v kolikor je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14. dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. V primeru odstopa od pogodbe mora podjetje v 14 dneh po prejemu blaga vrniti vsa prejeta plačila, ki so bili potrošniku zaračunani ob sklenitvi pogodbe (oddaji naročila). Vračila se ne vračajo gotovinsko.
Kupec ima pravico do odstopa od pogodbe v roku 30 dni, in sicer brez navedbe razloga za svojo odločitev. V tem času mora kupec obvestiti podjetje o odstopu od pogodbe in svoji nameri za vračilo.
Izdelek, ki ga želite vrniti, mora biti neuporabljen, čist in nepoškodovan.
Izdelke, ki so prodani v embalaži, je potrebno vračati v originalni embalaži z originalnimi etiketami!
V primeru odstopa od pogodbe si ponudnik pridružuje pravico do uveljavljanja zahtevka za povračilo zmanjšane vrednosti blaga.
Priporočamo, da previdno odprete embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju, na izdelku pa obdržite pritrjene etikete, dokler niste prepričani, da je izdelek ustrezen.
Povpraševanja po dodatnih informacijah pričakujemo na elektronski naslov: info@ikebana.si
Izdelek, ki vam ne ustreza, pošljite na spodnji naslov. Izdelku priložite kopijo originalnega račun. Pred vračilom izdelka izpolnite reklamacijski obrazec, ki vam ga pošljemo.
Kupnino bomo vrnili na naveden TTR račun najkasneje v roku 14 dni po prejeti vlogi in vrnjenem izdelku. Za vrnitev kupnine potrebujemo vrnjen izdelek (v stanju kot je navedeno v prejšnjih odstavkih) in vlogo, ki vam jo posredujemo pred vračilom.
V kolikor ste navedli napačen TRR, za reševanje primera z banko in neupravičenim prejemnikom zaračunavamo strošek dodatnega dela v znesku 30€.
Vračilo kupnine v gotovini ni mogoče.
Pri vračilih izdelkov, plačanih s kreditno kartico, vrnemo kupnino za vrnjen izdelek na kreditno kartico. Pri vračilih izdelkov, ki so bili plačani po povzetju ali nakazilom na račun, vrnemo kupnino na vaš transakcijski račun.
V kolikor ima izdelek stvarne napake, mora uporabnik v zakonskem roku ponudnika obvestiti o napaki in v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda.
Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na izdelku, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bil izdelek izročen.
Z naročilom pošiljke se kupec strinja, da v primeru, da pošiljke ne prevzame, Florist d.o.o. zaračuna poštnino poslanega in vrnjenega paketa kupcu.
Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 041-626-425
Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov: info@ikebana.si
Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, in v nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem pristojno sodišče v Ljubljani.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
Florist d.o.o.
Cvetlična ulica 54A,
5290 Šempeter pri Gorici
Slovenija
Stroške, povezane z vračilom blaga, v primeru odstopa od pogodbe nosi uporabnik.
Garancija
Ponudnik prodaja izdelke preverjene kakovosti. Vse šopke izdeluje podjetje Florist d.o.o.
Vsi izdelki so originalni.
Izključitev odgovornosti
Ponudnik se trudi po svojih najboljših močeh zagotavljati točne in pravilne vsebine, objavljene na spletni strani.
Uporabnik si mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme pred vstopom v spletno trgovino.
Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne izgube, škode ali stroškov, ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja delovanja spletne trgovine.
Piškotki
Kaj so piškotki? Piškotek je majhna datoteka, običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naložijo na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
O uporabi piškotkov si lahko več preberete na strani s piškotki.
Pravica do obveščenosti
Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vašo zasebnost. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam. Večino strani v naši spletni trgovini lahko obiščete, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer vaše ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa nekatere informacije pridobimo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov nam omogoča, da prepoznamo vaš IP naslov, vrsto brskalnika, ki ga uporabljate in vašo splošno aktivnost na spletu. Če v vašem računalniku izklopite piškotke, nakupa v spletni trgovini ne bo mogoče opraviti. Za nakup v naši spletni trgovini potrebujemo vaše osebne podatke. Podatkov, ki nam jih boste posredovali, ne razkrivamo tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa s plačilno kartico, dostave izdelkov, trženja in promocije. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov. Svoje osebne podatke si lahko ogledate, jih spreminjate ali zahtevate njihov izbris, prav tako se lahko odjavite od prejemanja novic. Pošljite e-poštno sporočilo, da ne želite prejemati novic, in sicer na naslov info@ikebana.si. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako so vaši osebni podatki obravnavani, se lahko brez zadržkov obrnete na naše predstavnike varovanja zasebnosti.
Ikebana
Cvetličarno Ikebana, zastopa podjetje Florist d.o.o.
Cvetlična ulica 54A, 5290 Šempeter pri Gorici
Vpis v poslovni register: 23.11.1989
Davčna številka: SI54866219 Matična številka: 5298113000
Pravo
Za reševanje morebitnih sporov je pristojno sodišče v Sloveniji. Ponudnik skladno z zakonodajo ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Neveljavnost kateregakoli splošnega pogoja ne povzroča neveljavnosti drugih pogojev. Kupec lahko v skladu z ZIsRPS vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja potrošniškega spora prek evropske platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).